lørdag 17. juli 2010

Gode sommerdager.

Har vist ikke skrevet på noen dager her nå ser jeg. Det betyr ikke at jeg har vært for dårlig, tvert om - jeg har hatt supre dager og kosa meg skikkelig.
Jeg har ikke vært så mange steder da, men har kosa meg hjemme sammen med familien. Har vær ute og gått noen små turer også.
Og endelig så kan jeg spise skikkelig mat igjen!
Det var kjempe godt å orker å spise et varmt måltid igjen - takk til vår kjære nabo som inviterte oss til grilling i går -det var supert og jeg kosa meg skikkelig.
Det er også godt å endelig kjenne smaker igjen og slippe å ha den ekkel metallsmaken i munnen  hele dagen. Slipper å grue seg til å spise lengre. Er heller ikke så sliten å trøtt om dagene heller og det er godt. Så nå er det bare å krysse fingrene for å jeg ikke pådrar meg noen for for infeksjon så jeg slipper no sykehus frem mot neste kur.

En annen ting jeg har vært opptatt med er å lære meg å hekle - jeg klarte det jo! Er skikkelig stolt over meg selv. Jeg er nå ferdig med min første hekla ting: En lilla lue. Den ble litt liten til meg, men det er vel en liten jente jeg kan gi den til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar